dinsdag 19 juni 2012

.....en eentje voor mezelf.

Ik ben nog steeds bezig met kaarten maken en het schiet al behoorlijk op.Nu wilde ik even iets anders uitproberen, maar die houd ik zelf maar denk ik. Ik geloof dat dat naaldtekenen heet en is dus helemaal heel intensief doorgestikt. En als ik zeg intensief, bedoel ik INTENSIEF. Zoals gewoonlijk twijfel ik weer eens en ik vind het erg druk. Waarschijnlijk ook door de vele tinten paars die ik heb gebruikt. Maar het is weer eens wat anders. Voor alle duidelijkheid: het is een iris met omgevouwen blad.  Als iemand hem echt heel mooi vindt en hem hebben wil, ik heb nog postzegels.;))

De kaart voor Shirley ligt klaar maar ik heb nog steeds geen adres en kan haar ook niet bereiken.

Verder heeft er iemand gereageerd die ook graag een kaart wil, maar volgens mij geen blog heeft. Katrien, als je dit leest, mail me even je adres en er komt een kaart naar je toe.

13 opmerkingen:

  1. En ik had vandaag een prachtige kaart in de brievenbus. Zal hem vanavond op mijn blog plaatsen! Dankjewel, ik ben vandaag helemaal gelukkig!
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart, echt intensief doorgestikt! Die zou ik maar mooi zelf houden. Ik ben ook erg blij met mijn kaart!
    gr. Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je dat ik heel vaak iets weg moet geven, omdat ik dat voor de persoon in kwestie moet maken (uitwisseling)terwijl ik het o zo graag zelf gehouden had.....? Dus lekker zelf houden en inlijsten.....!
    groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig. En die klaproos van een eerder blogje! Helemaal geweldig! Dat is helemaal mijn ding. Hoe maak je dat? Kan ik het misschien zelf eens proberen, want helaas ben ik te laat om me aan te melden voor zo'n prachtige kaart.
    Veel plezier met het maken van al die mooie kaarten en andere dingen.
    Groethes Janien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je jubileum.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Janien, de kaarten zijn op stof geschilderd en daarna gequilt. Je bent niet te laat hoor, ik ben er nog steeds mee bezig. Als je er een wilt, mail dan je naam en adres door en hij komt naar je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. First of all. Thank you so much for the beautifully painted and quilted card. I love it so. Your Iris is so heavily thread painted it looks real.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze mooi en wat schitterend van kleur
    en alvast een hele fijne midzomer. groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kunt hier rustig een handeltje in beginnen zo mooi zijn ze allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom via Janny even binnen gluren, ze heeft helemaal gelijk, wat maak jij mooie kaarten!!! Groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ineke, heel erg bedankt voor je prachtige kaart. Mag ik vragen wat voor verf jij gebruikt? Acrylverf of stofverf...?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is ook een mooie, Ineke. Jouw kaart voor mij hangt hier voor mijn neus, zal straks eens op mijn blog laten zien wat voor leuks hier allemaal ligt en hangt.

    Fijn weekend,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ben juist terug van verlof en ik lees dat je mijn adres niet hebt
    ann vanherle
    korte mermansstraat 53
    2300 turnhout
    belgie
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen