maandag 7 mei 2012

Afscheid

Gisteren heb ik afscheid genomen van mijn Bernientje. Na 15 jaar trouwe dienst heb ik haar ingeruild voor een Aurora 450. Op de OEQC kun je letterlijk bijna niet om de Fa. Rijkers heen en mijn man zat meer te pushen dan ik. Ik vond m'n ouwetje nog goed genoeg, want wat je niet kent, mis je ook niet. Nu kan ik ook mee gaan praten over de BSR voet e.d. Ik ben er happy mee. Verder heb ik alleen dit boek aangeschaft.
Vrijdag wat mensen (bloggers) ontmoet en dat vond ik heel gezellig. Nu weet je wie wie is.




Zondag ben ik teruggeweest om de quilts op te halen en dan heb je wat tijd over....en dat is funest (voor je portemonnee}
Bij de African shop (leuke mensen) een grote lap stof (2.30 m.) en een paar fat quarters  en kraaltjes. Daar zit nog een leuk verhaal achter maar dat duurt te lang.
Zakjes Silk Hankies en cocons, een borduur schaartje (nee, ik ga niet borduren) en wat potjes Stewart gill verf bij Mijn Eigen.
Ik geniet al als ik alles zo bij elkaar zie.




De tentoonstelling vond ik persoonlijk wat tegenvallen, maar dat zal aan mij liggen. Ik had ook het idee dat ik e.e.a. miste. Na 18.00 uur konden de quilts worden opgehaald en ik had het geluk om ze na een kwartier allebei weer terug te hebben. Alleen toen ik thuis was bleken de juryrapporten er niet bij te zitten. En daar was ik nu juist het meest benieuwd naar. Ik heb Ada Honders een mail gestuurd en wacht af.

Nou, een heel verhaal op de maandagmorgen en drie keer raden wat ik nu ga doen.

Dit is nog een kadootje wat we kregen toen we de quilts ophaalden. Leuk toch?

8 opmerkingen:

  1. Oooh wat een mooie aankopen! Om dagen naar te kijken. Wat me het meest opvalt,is de lap op de achtergrond en die kraaltjes? Heel bijzonder. De vlisco's zijn altijd prachtig! De verf is echt geweldig hé. Maar ook leuk, het pakketje wat je kreeg! Alles bij elkaar toch een succes die tt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je nieuwe naaimachine . Kan de BSR niet meer missen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen, de lap op de achtergrond is inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk al die aankopen en veel plezier van je nieuwe machine.
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ineke. You scored BIG. What a great stash of loot. The roving looks yummy and I love the blue fabric. Have fun with your new play things!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je nieuwe bernientje en de BSR-voet. Het zal even wennen zijn om ermee te werken, maar als je het onder de knie hebt is het heerlijk. Leuke nieuwe aankopen, dat boek het ik ook en ik kijk er veel in. Mijn eigen is aan mij ook verf kwijt geraakt, wel 10 potjes!
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik dacht al: ik heb je helemaal niet gezien, Mijn quilt kwam pas tegen 19.45 en wij waren er ook pas zo tegen half 7. Het onderste lapje heb ik ook gekregen.

    Jij hebt jezelf goed verwend met deze naaimachine. Wat kan die meer dan de 440?

    Wat leuk he om elkaar eindelijk in het echie te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ineke, wil je me nog even een keer mailen? Ik kan hier je mailadres niet vinden. En jouw mail heb ik weggegooid.

    Want ik ben vergeten te zeggen dat het juryrapport vergeten was toe te voegen bij de eerste serie uitgiftes. Krijg je over de post toegestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen