woensdag 21 september 2011

Even wat anders

normaal formaat
hele grote
Vandaag begint de herfst officieel, maar in de tuin is het al langer te merken. Ik breek m'n nek over de eikels en als ze op je hoofd terecht komen voel je het wel.



Het levert ook mooie plaatjes op. Deze eikenboom is spontaan doodgegaan, maar de stronk hebben we laten staan. Hij staat nu weg te rotten en ieder jaar komen er paddestoeltjes uit.








Deze hebben we ook en nog veel meer. Griezel.

Ons fotomodel vindt het ook heerlijk buiten. De Duitse Dog die op de foto staat leeft helaas niet meer. Fijne dag verder.

4 opmerkingen:

  1. Oh die eikeltjes, vreselijk, ook al zijn er bij ons achter veel eiken gekapt, er staan er nog genoeg om ons te bekogelen. Smullen om die mooie paddestoelen, je zou er haast een recept bij gaan zoeken, naaah, niet doen maar. Oh zielig, is 't kleine hondje nu alleen, geen heimwee naar de dog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het woord eikel moest ik direct aan mijn zoon denken. Van hem kreeg ik ooit het tegeltje:

    je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen.

    Ik heb toch zo moeten lachen toen ik dat ding kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend die foto´s wat mooi die paddenstoelen zo.
    Heeft ij geen heimwee naar de andere hond! Altijd naar om een huisdier te verliezen.
    Groetjes Joke
    PS bedankt voor je stem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig toch die herfst sfeer nu in het bos, zeker met dit mooie weer! Wel even oppassen dat je eikel op je kop krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen