maandag 12 september 2011

Nog een keer

In een vorig blogje schreef ik dat ik door ben gegaan met stapelend verven, dus die foto's hebben jullie nog tegoed.
De lappen waren redelijk groot en na het verven heb ik ze door midden geknipt en ben op dezelfde manier doorgegaan. Dit was de rode die ik in onyx heb gezet en vervolgens onderop gelegd.

2e van onder
Deze heb ik trouwens ook alweer verder bewerkt en ziet er inmiddels zo uit. Best wel gaaf, alleen komt de kleur niet zo goed over.






 De bovenste heb ik in turqoise gezet en alles doet verrassend zijn werk.

 
Je kunt zo eindeloos doorgaan, alleen denk ik dat het tenslotte wel een vies bruin boeltje gaat worden.
Ik kan voorlopig weer vooruit. Misschien ga ik deze nog verder bewerken of gewoon iets anders doen.

5 opmerkingen:

  1. Leuk wat je aan het doen bent, ik kijk er met bewondering naar, en wat een mooie resultaten
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg goed de resultaten! Die met de spinnenwebben is dat een commerciele stof? Ook erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lappen zijn dit geworden. Dit wordt vast een byzonder quilt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke resultaten.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen